Reklaamkingituste roll turunduses kasvab veelgi
Reklaamkingituste roll turunduses kasvab
veelgi
Maailm meie ümber muutub tohutu kiirusega ja sellise
kihutamisega peab suutma sammu pidada ka turundus. On selge, et viimaste aastatega
on turundusmeetodid väga palju muutunud ja võin kindlasti lubada, et need
muutuvad veelgi.
Reklaamkingitused on
tõhus turundusmeetod
Tavapäraselt reklaamide avaldamiselt meedias on turundus
liikunud rohkem soovitusturunduse ja reklaamtoodete kasutamise poole. Mitmed
uuringud on näidanud, et reklaamkingitused on pea sama tõhus turundusmeetod kui
suusõnaliselt leviv otsekontaktide turundus ja kindlasti näitavad need paremaid
tulemusi, kui reklaamid ning digitaalsel kujul leviv suusõnaline turundus.
Suusõnaline turundus inimeselt inimesele on pikaajaline ja
selleks on vaja inimesi – innovaatoreid –, kes esimestena toodet või teenust
kasutama hakkavad ja edasi soovitavad. Juhul, kui innovaatoritele ei peaks mõni
toode meelt mööda olema, on see muidugi tootjale ühest küljest paras pähkel. Negatiivsete
arvamuste riski aitavad aga maandada reklaamkingitused, mis toodetega kaasa
antakse.
Reklaamkingitused on tõhusaks
inimeselt inimesele suusõnalise turunduse abimeheks. Need aitavad reklaamtootel
kiiremini turul kanda kinnitada ja saada positiivset vastukaja. Kliendikäitumise
uuringud näitavad, et kui tootega antakse kaasa reklaamkingitus, on tagasiside
toodete kohta positiivsem. Lisakingitus aitab inimestel ka kiiremini
ostuotsuseni jõuda.
Suurettevõtted
kulutavad lausa ligi kolmandiku oma turunduseelarvest reklaamtoodetele, et
tõsta teadlikkust brändist ja brändi väärtust klientide silmis. Aga muidugi ka
selleks, et saada konkurendi ees edumaa.
Väiksed ja keskmised ettevõtted kulutavad oma turunduseelvarest
reklaamkingitustele kõigest 6%, aga tõenäoliselt hakkab see tõusma ja seda kuni
33%-ni, sest nad on aru saanud, et need aitavad saavutada potentsiaalsete
klientidega kontakti ja suurendavad olemasolevate klientide lojaalsust ning
kordusostude tõenäosust.
Reklaamtoote kinkinud
ettevõttel on positiivne kuvand
Teine oluline aspekt, miks reklaamtooteid järjest enam
kasutatakse, on asjaolu, et enamik inimesi mäletavad ettevõtte nime, mis neile
reklaamtoote on kinkinud. Hea toode, mida pidevalt kasutatakse, tuletab
kasutajale pidevalt ka brändi uuesti meelde. Kui te kasutate logoga kohvitassi,
näete ju brändi logo seal mitu korda päevas. See tõstab brändilojaalsust ja nii
üllatav kui see ka pole, parandab ka
kliendisuhteid.
Kontaktandmete lisamisega reklaamtootele tõstetakse
tõenäosust leida uusi kliente, sest reklaamtoode töötab sellisel juhul nagu
visiitkaart.
Hea reklaamkingitus aitab ka brändisõnumit levitada näiteks: Akupank, Mälupulk, Bluetooth kõrvaklapid ja kõlarid , kellad , vr prillid, pardakaamera, seikluskaamera, kaardihoidja, reisikott, t - särgid, nokamüts, helkur, joogipudel, kruus, termostass, termos, võtmehoidja, stressipall, vihmavari ja palju muud huvitavat.
Reklaamtoode
allahindluse asemel
Logoga reklaamkingitus on üldjuhul odavam kui allahindlus ja
see mõjutab ka rohkem kliendi ostuotsust kui allahindlus. Ja asjaolu, et ärikingitus tuletab kasutajale pidevalt brändi
meelde, tõstab see ka kordusostude tõenäosust. Samuti võtab klient, kellele on
ostuga kaasa antud mõni firmakingitus või meene, seda
kui teatavat tasu ostu sooritamise eest. See on muidugi asi, mis jällegi
meelestab klienti brändi suhtes positiivselt.
Kõik need asjaolud muudavad reklaamkingitused üheks paremaks
turundusmeetmeks, mis genereerib suuremat bränditeadlikkust, tõstab
kordusostude tõenäosust jne, mis kokkuvõttes teebki reklaamkingitustest tuleviku
turunduse.
Logotrade Reklaamkingituste agentuuri omanik ja juht Anti Saluneem
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home